15.11.2014

Reisefeber

God lørdag!
Jeg står i skrivende stund på jobb og kjenner suget i magen: på mandag reiser vi til Riga!
Reisefeberen meldte seg plutselig og jeg har begynt så smått å planlegge pakkingen. Det skal bli godt å komme seg litt bort og se andre ting enn hus og jobb. For på den fronten har jeg ikke vært flink siden jeg fikk barn.

Tenker dere forresten på å reise bort for noen dager er Riga absolutt verd en titt. Mamma og jeg var der i august 2008 og hadde herlig sommervarme. Vi bodde i Jurmala (20 min unna sentrum) ved en 3 mil (!!!) lang sandstrand. Om vi skal ha med barn kommer vi til å bo der. Prisene er langt i fra avskrekkelige, og for oss er det billigere å reise til Riga for en helg enn til Oslo. Vi fikk fly, spahotell inkludert frokost for to personer til 2500,- Så verd å ta en titt

Denne gangen skal vi bo i sentrum. Vi får i tillegg med oss nasjonaldagen der nede, så det skal bli gøy å se litt tradisjoner og annen kultur. Er vell få (ingen?) land som feirer slik som oss, men ser for meg mer folkeliv og fyrverkeri på denne dagen. Skal prøve å ta masse bilder fra turen og dele med dere.

Kjenner kriblingene blir bare større nå. Ha en fin lørdag, da!
post signature

5 kommentarer:

  1. God tur!
    Blir nok stor stas:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =)
      Kjenner jeg grugleder meg nå ja!

      Slett
  2. Åh så gøy da! Ønsker dere en kjempefin tur Stine!! Kos dere masse!! :D Klem!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Det skal vi gjøre =)

      Slett
  3. Så deilig å reise bort litt da. jeg kjenner meg veldig igjen i det der. Vi fikk første av to barn i 2005 og har ikke vært på en eneste ferie uten barn annet enn ett par helger i Oslo i andre ærender. Nyttårsforsettet vårt skal være å reise litt sammen. Prøve å få tatt en helgetur i året i allefall.

    Ønsker dere masse god tur og kos dere maks ;)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag