27.11.2014

Christmas addict

Hei og fin ettermiddag til deg!
Har dagen vært fin? Jeg har vært hos tannlegen! Lang historie kort: piercing i tunga, knekt tann - 5 år siden sist = rotfylling. I dag var det klar for runde to hos tannlegen og i skrivende stund er jeg ganske så nummen kjenner jeg. Men det er godt å være i gang og vite at tannen er fiks ferdig før jul!
Ellers så har jeg startet julepyntingen. Det hjelper veldig på humøret så her har vi tent masse lys og kjenner duften av appelsin og kanel. Mmmm 
Hadde formiddagen fri i går så da ble esker med julepynt bært opp, adventsstjernene tent og bittelitt julepynt har kommet opp. Spøker for at resten kommer opp i løpet av helgen da det er så koselig med jul i stua hele november.





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag