30.11.2014

1.søndag i advent

Nå begynner innspurten mot jul!
I morgen er det 1. desember allerede og jeg har brukt store deler av helgen til å rydde og pynte litt til jul. Stuen er nå rød og støvfri, mens andre etasje, kjøkken og kjeller står fortsatt nedstøvet og jeg håper å komme i mål før jul. I år har jeg nemlig bestemt meg for ikke å stresse med noen verdens ting, og heller ta en skikkelig vask når julen skal ut.

Her kommer iallefall bilder av vår julestue. Håper snart å kan vise dere kjøkken og spisestue også.
Følg med på Instagram for hurtigere oppdateringer. Du finner meg under STINELERVIK

Ha en fin første søndag i advent








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag