13.10.2014

Smakebit på jul

I dag kom julegardinene jeg bestilte sist uke. I år har jeg tenkt å fordele utgiftene litt med tanke på julepynt og julegaver så da er det godt å starte tidlig. For snart 3 år siden flyttet vi fra en 40 kvadrat stor leilighet og til vår første selveide leilighet på 100 kvadrat, og i januar i fjor tok vi over denne.

Julepynt har ikke blitt prioritert, og jeg ønsker å ha et skikkelig julehjem slik som mamma lagde da vi var små, og ting kommer stadig på plass og jeg gleder meg til å pynte til første søndag i advent.
Jeg er inne i en sånn periode nå der jeg har lyst på alt, og skulle ønske jeg kunne våkne opp med noen titusner på kontoen til fri bruk. Men prøver å være fornuftig og spinke og spare mest mulig - og heller slå litt ekstra på stortromma når vi skal på tur til Riga.

Her kommer iallefall noen smakebiter av jula vår:
Andre som begynner å komme i julestemning, eller synes dere det er for tidlig?

post signature

1 kommentar:

  1. Synes det er på tide! Gleder meg til fler blogginnlegg om juleforberedelser og inspirasjon. Er jo bare 6 uker igjen til desember :-)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag