08.10.2014

Når høsten kommer

Flere som har begynt å glede seg til jul?
Plutselig en dag kjente jeg kriblingen i magen, jeg lette etter juleinspirasjon på nettet, og nå har jeg har allerede kjøpt inn adventlys og julegardiner til kjøkkenet. Kommer ikke til å pynte før månedskifte nov/des, men greit å starte planleggingen litt. Det blir i allefall rød jul dette året. Det er iallefall mannen i huset fornøyd med.

Det er ikke så mye som minner om vinter enda.
Vi har hatt en fin høst foreløpig med gode temperaturer og trærne  har fått flotte farger. Lørdag var vi en tur i byen og gradestokken viste 20 grader i startet på oktober! Det er godt med en mild overgang. Vi har begynt å rydde litt fra verandaen og tatt vekk stolputer og gamle sommerkrukker med vissne blomster.

 Før jobb i dag rakk jeg å sette ut litt lyng på trappa vår. Noen lyslykter har kommet opp og fuglematen skal snart henges ut.  Selv om jeg er sommermenneske tvers igjennom så er det noe spesielt med høsten


 

 

 
Bildene er hentet fra min Instagramprofil "stinelervik"
post signature

2 kommentarer:

  1. Så herlig!!
    Her er det og kribling etter at julemåneden skal sette i gang:))
    For min del kunne vi hoppet over november, og heller ha to desember, hihi:)

    Så fine kjøkkengardiner!
    Og rød jul er kjempekoselig ♥
    Må ha inn litt rødt vi og, alle her vil ha det, så da har jeg ikke noe valg:)

    SvarSlett
  2. Jaa jeg har begynt å glede meg til jul. Hehe! :D Bare 11 uker igjen nå! :D Gleder meg til å pynte juletre, bake pepperkaker og synge julesanger. Woho :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag