16.10.2014

Litt nytt til kjøkkenet

God kveld dere. Hatt en fin dag?
Jeg må si jeg er meget klar for å ta helg i morgen kl 15 - og har store planer om å ha sushifredag her hjemme. Takker for alle gode tips så eksperimenteringen skal bli gøy.

Da vi bestilte Riga tur i november lovet jeg meg selv en kjøpestopp for å ha litt lommepenger og ekstra å rutte med der, men sprakk (litt) allerede i dag. Azalea har kommet i butikken og et tegn på at julen nærmer seg. Fikk pyntet opp litt på kjøkkenet i ettermiddag og store planer for helgevasken i morgen. Så gøy å flytte på ting og sette sammen ting som ikke har stått sammen tidligere. På den måten får man endret mye uten å ha brukt en krone! Det kan jeg like!

Nå skal jeg hive meg rundt med puppekake til i morgen!
Håper det går greit så jeg slipper å stå i natt - for mørketiden tar på allerede

Note to self: vær flinkere med supermat!










2 kommentarer:

  1. Så fine :) Hvor er de kjøpt henne?

    SvarSlett
  2. Kjempefint :)
    Har lyst å kjøpe mer interiørting til huset vårt også, var egentlig planen når vi var ferdig med de store tingene, men så var jeg plutselig gravid og det ble babyting istedet, hehe.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag