23.10.2014

Korsettkake i rosa

Hei, og god torsdag til deg!
Det er så stille her i huset nå at jeg vurderer nesten å finne sengen allerede. Tuva er på overnatting til morfar, Live sover og kjæresten hjelper en kompis med oppussing av et hus. Øynene er tunge og det hadde vært godt å føle seg uthvilt med mange timers søvn.

Flere som synes det tar på med mørketid?
Det er tungt å våkne om morgenen. Kaldt er det også, men heldigvis skal vi snu klokka denne helgen slik at vi får det bittelitt lysere på morgenen i en liten stund til. Jeg håper det på en mild vinter i år også. Greit med snø og alt det der, men ikke sprengkulde og deretter plussgrader og ustabilt vær i et halvår frem i tid. 

Uansett hvordan været blir kan jeg ikke endre noe på det. Trikset er å finne artige ting å fylle tiden med så vinterhalvåret ikke blir så mørkt. Sist helg baket jeg en ny korsettkake.
I rosa denne gang og det er virkelig gøy med disse. Baking har blitt en stor hobby og lidenskap og jeg ser fram til nye bakverk i tiden som kommer (vært å hentet min nye kjøkkenmaskin i dag - den må selvfølgelig testes) 
Håper dere får en fin kveld - i morgen er det helg!


















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag