12.10.2014

Kjærestetur: Riga

For et show med Mann (44) av Bård Tufte i går! Jeg lo i nesten 90 minutter og han hadde mange gode poeng å komme med. Så alle som får mulighet til å se dette må bare gjøre det!
Etter stand-up'en ble det en tur på byen. Godt å se voksne folk igjen å være ute etter klokken 18 også.

Dagen i dag er bittelitt redusert. Live sover dupp og Tuva er akkurat sendt ut for å leke sammen med noen venninner og jeg kan pleie en trøtt kropp. Måtte innom for å fortelle at vi har bestilt oss tur til Riga i november. Vi reiser sammen med bror til samboeren min og ei venninne av meg og det skal bli så godt med noen dager fri, spa, ut å spise og kanskje få handlet en julegave eller to,
     Jeg har vært der tidligere, men da på sommeren i Jurmala (20 min unna byen). Så om noen har tips til ting å gjøre i Riga, butikker å besøke eller restauranter med god mat så blir jeg veldig glad for tips. Vi blir bare 3 dager, så kanskje litt begrenset hva vi rekker, men er det noe vi absolutt bør få med oss så tips meg gjerne

Her er iallefall noen bilder fra nettet fra hotellet vi har bestilt
- Jeg gleder meg som et barn på julaften!




















3 kommentarer:

  1. Hva heter hotellet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Wellton tror jeg det het =)
      Sentrumsnært og spahotell

      Slett
  2. Rockabilly House må dere besøke,Skybar og Burlesque.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag