28.10.2014

Julegaveønsker

Det er i underkant av to måneder igjen til julaften og man må begynne å tenke på julegaver man skal gi, men også hva man skal ønske seg selv. Jeg tenker hvert år at jeg skal bli flinkere til å hande jevnt gjennom hele året, og iallefall starte i oktober/november - men jeg lærer aldri! Jeg vet hvem jeg skal kjøpe til, men ikke hva.

Her kommer iallefall min ønskeliste: 
Enten for å gi deg tips eller inspirasjon hvis du ikke helt vet selv hva du ønsker deg iår. 


Det er mange materielle ting på lista i år. 
Vi har i grunn det aller meste, så penger eller gavekort til oppussing er veldig greit å få. Vi er i mål med ett soverom allerede, men mangler Lives rom, vårt soverom, vaskerom, bad og gang før vi er i mål i første omgang. 



post signature

1 kommentar:

  1. Mye fint!!
    Jeg ønsker meg så mye at jeg vet ikke hvor jeg skal begynne *fnis*

    Klem C.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag