11.10.2014

God lørdag

Hei og god lørdag!
Vi har akkurat kommet hjem fra mini-helg på Hitra. Lives Oldefar gikk brått bort fra oss sist helg og i går var det begravelse. Begge jentene var med både i kirka og på kirkegården, og forsto vell ting på sin måte. Jeg synes det er vanskelig å vite hvor mye de skal vite, men jeg sier det som det er, så får de tolke det som de vil.
Det er tross alt en naturlig del av livet, og det er langt i fra den siste begravelsen de skal i.
Begge fikk lagt en rose på kisten og tatt farvel. 

Som en oppmuntring i hverdagen har vi i kveld skaffet barnevakt og skal sette av kvelden til å være kjærester. Mann (44) snakker om.,, står på agendaen og jeg gleder meg masse til å se Bård Tufte på scenen etter en koselig middag og bare kjæresten min og meg. Det er lenge siden nå. 


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag