15.09.2014

Ting du kanskje ikke visste om meg #3

Her kommer et nytt innlegg med totalt unyttige fakta om meg:


 Jeg hater at det ringer på døren! Iallefall om jeg ikke vet hvem det er. Jeg får en "indre frykt" om at jeg har gjort noe galt og skal få kjeft for det.

 Jeg hater påståelige kunder! Jeg har jobbet i helsekost mer eller mindre siden jeg var 9 år, så ikke kom med et ukjent produkt å påstå at du kjøpte det HER for et par år siden. Dessuten misliker jeg sure folk som kommer inn i butikken og er småspydig. Ingen kommer inn på kontoret ditt og lager sur stemning - tenk på det!

 Jeg synes jeg har så lang panne, og derfor aldri likt stram hestehale eller frisyrer der håret er bort fra ansiktet

☆ Favorittduftene mine er Burberry Brit, Dolce & Gabana "the one" og Jean Paul gauliter

☆ Jeg foretrekker øl fremfor vin

Jeg fikk dilla på PepsiMax for snart 5 årsiden og drikker nesten ikke annen brus enn den.

 Jeg ser sjelden nyheter eller sportssendingen til stor frustrasjon til samboeren. Jeg prøver å følge med, men ramler fort av og får ikke med meg stort av det som skjer rundt i verden. Spennende saker dukker som regel opp via link på Facebook, eller så er Supernytt greit for oss som ikke henger helt med

 Jeg har hatt 8 hjem i hele mitt liv

Jeg har vært i Norge, Sverige, Danmark, Latvia, Spania, Frankrike, Bulgaria, Tyrkia, Hellas og Ungarn = 10 land

 Jeg synes det er snålt å like sine egne bilder på Instagram eller Facebook - det er som å gjøre en High5 med seg selv

Jeg blir litt "rusa" på likes og kommentarer og sjekker nok sosiale medier mer enn hva som er anbefalt. Får jeg masse likes blir jeg glad, og hvis noe jeg legger ut får lite respons eller noen velger å "unfollow" så blir jeg litt trist.

 Jeg elsker høytider da familien er samlet rundt middagsbordet

Jeg går nesten alltid barfot på sommerhalvåret. Til og med på jobb. Merker stor bedring i ryggen

Jeg har alltid sett for meg å bli mamma til en gutt og en jente, men kunne ikke vært mer fornøyd på hvordan det ble. Nå kjenner jeg i hele meg at det er sånn det skal være.

Jeg er nok ikke typisk jentejente på mange punkter. Aldri tenkt på navn til barna eller drømt om et stort bryllup!

Jeg har en ekstrem tørr humor og ler av det banale. Til stor frustrasjon for de rundt meg

Les mer her:
http://stinelervik.blogspot.no/2013/06/ting-du-kanskje-ikke-visste-om-meg.html
http://stinelervik.blogspot.no/2014/02/ting-du-kanskje-ikke-visste-om-meg-2.html

10 kommentarer:

  1. Kanksje unyttige men likevel morsomt å lese :) Kjenner meg igjen i samtlige fakta!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, det er godt å høre :P
      Alltid litt skummelt å poste slike ting synes jeg

      Slett
  2. Synes det er utrolig morsomt å lese slike innlegg Stine! :-) Føler vi er veldig like på flere ting! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig å høre =)
      Godt at det er flere av oss :P

      Slett
  3. Digger slike innlegg, og digger DEG! ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Hahaha, tusen takk Linn =)

      Slett
  4. Mange like punkter som meg egentlig... du er kuwl ;))

    God natt♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Hehe - det er bra Jatte =)
      Ha en fin kveld

      Slett
  5. Moro med slike innlegg!
    Og artig å få vite nye ting.
    Ha en fin tirsdag ♡

    SvarSlett
    Svar
    1. Så gøy at du liker de =)
      Føler meg som en tulling når jeg sitter å skriver, men det er jo bare gøy =)
      Ha en fin kveld

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag