18.09.2014

Pyntet til høst

Hei i natten.
En dag igjen så er det jaggu helg igjen - det liker jeg!
Dagen i dag har gått i ett sett med jobb etterfulgt av middag hos tante. Tuvas fadder og mitt søskenbarn fikk en liten gutt for en drøy uke siden og i dag var tiden kommet for å hilse på vårt nye familiemedlem.

Live var helt i ekstase og har nesten ikke snakket om annet. Det at både hun og Tuva fikk holde han gjorde inntrykk, og til og med bleieskift skulle de være med på. Det er først når man ser nyfødte at man innser hvor store egne barn har blitt! 

Nå har barna sovet en stund, og jeg ramla akkurat i sofaen etter å startet så vidt på helgevasken. Interiøret har fått nye plasser, og jeg har endelig orden i flere skuffer og skap. Selv om jeg ikke ser sånn rot vet jeg at det er der, og jeg blir fort rastløs eller kjenner på kroppen at det ikke skal være sånn. 

Jeg håper dere har hatt en fin torsdag, og er superklare for helg i morgen!
God natt til alle dere som titter innom








post signature

3 kommentarer:

  1. Nydelig stue :) Du har virkelig ett øye for interiør og detaljer Stine! Ha en herlig helg ♡

    SvarSlett
  2. Tusen takk Linn =) Så hyggelig å høre
    Gøy å sulle litt hjemme synes jeg.

    Fin fredag til deg

    SvarSlett
  3. Hei! Så fint du har det hjemme hos deg! Kan jeg spørre hvor du har funnet lampen(e) over salongbordet? Nydelige lys!
    Tone

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag