11.09.2014

Nattinatt

Hei i natten!
Har vært stille i huset i mange timer nå og føler jeg har fått tatt meg igjen etter mange hektiske uker og hatt litt egenpleie i kveld. Det er ikke mye som skal til før man føler seg litt freshere.
Farget hår, lang dusj og morgenkåpe og deilige ulltøffler i sofaen på slutten av dagen her nå.

Kjenner jeg er veldig klar for helg nå, og tilbringe tid sammen med jentene.
Onsdag så startet jeg på et foreldreveiledningskurs gjennom helsestasjonen da jeg ønsker å bli mer bevisst i forhold til hvordan jeg snakker til barna for å få de til å forstå, samtidig vil jeg ikke havne i den typiske foreldrefella med mye mas og kjefting og alt for lite kos. Vil skrive mer om dette senere.

Håper dere har hatt ei super uke og er klar for helg. det er jeg!
Ønsker dere samtidig en riktig god natt


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag