20.09.2014

Legokake til 7åring

Herlig med helg, sant?
Her hjemme er det så rolig nå og det er igrunn ganske uvant. Live sover dupp, Tuva er til pappan sin og min samboer hjelper en kompis med å flytte i dag, så akkurat nå har jeg sofaen og stua helt for meg selv.

Vi startet dagen hjemme hos min onkel på bursdagsfeiring til Mathias som ble 7 år i går.
Barneselskap står på planen i morgen og jeg hadde laget en Lego Marwell kake som han kan kose seg med når gutta kommer i morgen. En veldig artig kake å lage uten former og den var rask og rote sammen. Håper den faller i smak. 

Nå er det litt avslapping og husarbeid som står på planen. Kanskje få prøvd å tatt litt mer bilder her hjemme mens det fortsatt er dagslys. Ha en fin lørdag, folkens





post signature

4 kommentarer:

  1. Fy fader, du er RÅ på kaker altså!
    Du kan jo lage alt jo:)
    Skikkelig imponert!

    Jeg har et million-gavedryss gående på bloggen min, bli gjerne med:))
    Veldig enkelt, kun kommentar! :)

    Ha en fin ny uke!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk!

      Jeg hiver meg selvfølgelig med =) Ha en fin kveld skjønne du <3

      Slett
  2. Kjempefin kake - mottakeren ble nok kjempeglad :D

    Ha en finfin kveld!

    PS: Du kan vinne superkule putetrekk og lyslykt inne hos meg om du vil være med!!:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =)
      Hørte rykter om at det ble stas til gutta ja.

      Jeg er selvfølgelig med =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag