07.09.2014

Helgens andre kake: Dåpskake til Sondre

En travel helg er på hell, og jeg er bare sånn passe klar til å ta fatt på en ny uke.
Kunne godt tatt en ekstra fridag, men må bare bite tennene sammen og fullføre med stil før en ny helg med null planer står for tur.

Helgen har som skrevet tidligere gått med til kakebaking og jobbedag på crazylørdag, samt bursdagsfeiring sammen med Tuva på Leos lekeland i ettermiddag. Nå har jeg stuen for meg selv en liten stund før jeg skal finne senga. Vurderer å begynne med oppussingen av Lives rom allerede i morgen. 

Under er bilder av dåpskake til i dag.
Første gang jeg lagde sko i foundant - noe jeg slet veldig med i starten, men fikk da til et par som stivnet såpass at de kunne stå på kaka. Kronen var heller ikke så samarbeidsvillig under prosessen, men her ser dere iallefall resultatet:



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag