23.09.2014

AUTUMN

Er det bare jeg som ikke er vant til høstkulden enda?
Jeg synes det er forferdelig kaldt å stå opp om morgenen og synes hele huset er kaldt uansett hvor mye jeg skrur opp ovnen og baller meg inn i pledd og puter. Det er hardbart å skifte fra en årstid til en annen, og spesielt siden vi har hatt en såpass fin sommer som i år.

Men det positive med mørketiden er mer tente lys, og koseligere stue etter barna er i seng. 
Nå er det sofatid og avslapping før nok en hektisk dag i morgen.
Kle dere godt i kulden - det er nok ikke lenge til frosten kommer























6 kommentarer:

  1. Du har et nyyydelig hjem Stine!! :-) Blir nok mange koselige kvelder med tente lys nå fremover :D

    Jeg tenkte faktisk først over det idag at det begynner å bli kaldere i luften. Det er vel ikke lenge før snøen kommer.. Brrr. :S

    SvarSlett
    Svar
    1. Helt klart! Skrudd opp varmen nok en gang her og satser på at morgendagen blir litt varmere enn denne kvelden. Ingen tvil om at det går mot kaldere tider, og jeg trenger noen uker for å omstille meg =)

      I dag tidlig var det iskaldt og faktisk fryst på bilene, så nå er det like før!

      Slett
  2. Kjempe koselig hos deg Stine ;)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Frk Wickstrøm =)

      Slett
  3. Wow, så fint du har det! =)

    SvarSlett
  4. Så utrolig koselig og fint hjem du har! Jeg elsker at høsten har kommet. Mørke kvelder med stearinlys, alle de fine høstfargene, kakao i koppen :)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag