05.09.2014

100 baller i luften

Hei i natten!
Flere som fortsatt er våkne?

Som overskriften sier er det 100 baller i luften fortiden. Det er mye som skal gjøres, forventes å bli gjort eller burde ha blitt gjort, men i mitt eget tempo beveger jeg meg mot målstreken.
Kvelden (forsåvidt gårsdagen og formiddagen også) har gått med til baking og tvinning av roser.

På lørdag skal jeg levere en bryllupskake og en dåpskake, og jeg er veldig spent på hvordan det blir. Jeg er nesten ferdig med alt av pynt, kakene er bakt og i morgen etter jobb må de settes sammen og gjøres ferdig -for på lørdag er det jobb igjen. Jeg liker at ting skjer, men ser veldig fram til lørdagskveld allerede. Da skal jeg puste lettet ut og skåle for at jeg kom i mål.
 
 


post signature

6 kommentarer:

  1. Så flink du er! Di blir nok veldig fornøyde.
    Ha en fin fredag.
    Klem Christina

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =) Alltid litt spenennde, men tror jeg kommer i mål i rett tid

      Slett
  2. Så flink du er, så veldig flott ut!

    SvarSlett
  3. skal si du står på. Kjempe flink! Ha en fortstt fin helg :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Katrine Helen =)
      Det var godt å ha lørdagskvelden og søndagen fri <3

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag