27.08.2014

Fargevalg på jenterommet

Jeg nevnte for litt siden at vi skulle pusse opp vårt rom slik at Tuva kunne overta det; vel, nå er skapene revet og gipsvegger har kommet opp og vi er snart ferdig med alt av maling.

Fargevalget falt på "syrin" fra Jotun, sammen med "eggehvit"
Jeg er kjempefornøyd med fargevalget, men det er vanskelig å vise fram "riktig" farge når man ikke har hjelp fra dagslyset. Vi valgte å gå for to vegger med kontrastfargen, og mange av Tuvas småmøbler har også fått et strøk maling. Jeg gleder meg til å sette drømmene ut i live og skape et koselig barnerom som inbyr til lek og avslapping

I morgen satser jeg på en Ikeatur før jobb slik at vi kanskje rekker innflyttning i løpet av helgen.
Det er mange baller i luften for tiden da jeg er med å planlegger reunion for ungdomsskolen på lørdag, og dåpskake til søndag. 




post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag