18.08.2014

Ebaytips: Powerbank

Ebay er en fantastisk ting dere!
Det er noen år siden jeg tikket hjem den første tingen fra nettsiden, og erfaringene har blitt mange. Både hyggelige overraskelser og noen ikke fullt så gode (Note to self: Onesize fra Kina er sjelden en god ide)
Men det er ingen tvil om at man finner de utroligste ting og veldig mye nyttig som er mye billigere enn her hjemme også.

Et av mine siste kjøp må jeg bare vise til dere: Universal Powerbank.
Dette er altså et ekstra batteri med usb kabel som kan kobles til din smarttelefon, nettbrett eller camera. Den tar liten plass i vesken og er genial å ha med seg på tur. Ferier, bilturer, på byen, middag med venner - uansett hva du gjør så kan du lade opp telefonen på null komma niks uten tilgang til støpsel

Du lader den bare opp, har den i veska og kobler til telefon/nettbrett når det er behov og vips: Fullt batteri.
Genialt ikke sant?



post signature

2 kommentarer:

  1. Genialt!!! Denne hadde jeg trengt i stad da jeg var ute og gikk tur...vips så var mobilen tom for strøm og jeg følte meg hjelpesløs!...;)

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, den er kjempekjekk! Har den i vesken min hele tiden og får ofte bruk for den =)
      Rart hvor avhenging man er av telefonen også, så greit å ha nok batteri

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag