21.08.2014

Building a walk-in-closet

Gjett hva jeg "bygger" da?
Okey, tittelen avslørte vell det hele, men nå som vi bytter soverom har vi et lite rom på ca 4kvadrat som blir til walk-in-closet.

Da vi rev garderobeskapene som stod på rommet vi har pr i dag, ble de satt inn på dette lille rommet, vi tok av dørene og endret litt på hengene og hyllene, så nå har vi stor og oversiktlig plass til alle klærne våre.

Dette er virkelig en drøm i oppfyllelse og glad vi valgte å gå for denne løsningen fremfor å forstørre badet.
Det er riktig ikke så fancy og moderne som jeg skulle ønske, men det er funksjonelt og helt OK.
Heng til både kjoler og dressjakker, topper og en hel hyllerekke med plass til mine sko
post signature

5 kommentarer:

  1. Savner walkingarderoben det første stedet vi hadde da vi flyttet sammen, mannen og jeg!
    Ha en flott helg :)

    Klem C.

    SvarSlett
    Svar
    1. Det skjønner jeg, for dette er praktisk!
      Jeg gleder meg til resten av rommet er ferdig også nå :)

      Slett
  2. Gratulerer med walk in closet.
    Det har vi også, og det er super deilig :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Ja, skjønner ikke hvorfor det ble laget før!
      Så greit med masse skapplass og oversiktlig

      Slett
  3. SÅ deilig :) Vi skal ha en sånn type løsning når vi skal pusse opp soverommet :) Er det fra IKEA?

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag