25.08.2014

Bedre lykke neste gang?

I den forrige leiligheten vi hadde laget jeg sengegavl til vårt soverom.
Noen småfeil ble det med denne, og jeg ble ikke helt fornøyd, så jeg kastet den når vi flyttet. Nå har jeg begynt å tenkt på om jeg skal gi det et forsøk til, og lære på feilene jeg gjorde sist?

Det blir iallefall noe i samme stil, men litt lysere og andre knapper denne gangen.
Flere som har laget sin egen sengegavl?








Avslutter med litt soveromsinspirasjon:


Bilder lånt fra google


post signature

2 kommentarer:

  1. Oi, her var det forandringer, fin ny layout:)
    Syns den gavelen var kjempefin jeg - kastet du den?? Raring, hehe:)

    Jeg er og i soveromsmodus, har såååå lyst og åusse opp litt der, men blir liksom aldri tid og anledning...

    Ha en fin fin uke!

    Line

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk =)
      Ja, den ble kastet! Trekte knappene selv, og de satt ikke så godt, så jentene synes det var kjempegøy å pirke de ut. Den var ikke særlig fin på slutten.

      Jeg gleder meg veldig til vårt soverom står for tur også, men jeg er ikke øverst på prioriteringslista, så må pusse opp jentenes rom først. Tuvas rom har fått første strøk med maling, så det er gøy :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag