30.07.2014

When I'm alone

Jeg har helt glemt hvordan det er å ha så mye fritid.
Hele ettermiddagen og kvelden for meg selv er så rart at jeg vet nesten ikke hva jeg skal gjøre. For ikke snakke om hva jeg skal se på tv når fjernkontrollen bare er min.
Mange ville nok dratt ut for å treffe folk, gå sene kveldsturer eller be venner på middag, men mange er fortsatt på ferie og jeg koser meg i eget selskap.

Faktisk så ser det mer bomba her hjemme enn på lenge. Grunnen til at jeg har satt hele huset på hodet er for at jeg har tid til å pusle hjemme. Henge opp hyller og bilder og finne nye plasser til interiøret. Jeg storkoser meg og holder på til sene nattetimer. Etter å ha bodd her i over 6 mnd var det på tide å få opp de siste flyttekassene fra kjelleren med pynt og prøve å finne en plass til det. Her kommer iallefall noen bilder









Ha en fin kveld/natt
post signature

4 kommentarer:

  1. utrolig pent hjem , ble misunnelig

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre Robin =)
      Ha en fin kveld

      Slett
  2. Så utrolig fint dere har fått det, Stine :D Skjønner du koser deg med pusling og dilling!!

    Nyt kvelden!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Jatte =) Så koselig at du synes det!

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag