31.07.2014

There is no time like me time

Hei i natten!
Nå nærmer det seg slutten på alt husarbeidet - og godt er det! Mye som gjenstår enda, men må vell bare innse at jeg rekker ikke alt jeg har lyst til. Det har vært så utrolig deilig å vært hjemme alene og jeg har virkelig fått senket skuldrene dit de bør være. Føles nesten ut som enda en uke ferie, selv om jeg har begynt på jobb igjen. Men bare det å ha seg selv å tenke på gjør at man kan sove litt lengre.

I morgen har jeg helt fri. 
Jeg reiser for å møte kjæresten og lillesøster i morgen, så da er det godt å være i rute. Som en siste dag alene føler jeg virkelig at jeg har fått masse Stine-tid. Sushi til lunch, frisørtime etter jobb og nå har jeg kosa meg med pizza, pepsiMax og smash. 

Jeg hadde med meg begge jentene til Hitra tidligere i sommer da kjæresten hadde en uke fri og dro på seiltur, nå har han tatt seg av barna og jeg har fått tid for meg selv. Det å praktisere "skilsmisseferie" er virkelig ikke å forakte!
 



post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag