02.07.2014

Pyntet til prinsessefest

Midt i siste arbeidsuke allerede, og jeg kan virkelig ikke klage for har dagen fri og skal gjøre istand til prinsessebursdag for Tuva som skjer nå i ettermiddag. 10 jenter totalt og spenningen i snart 5 åringen har bygd seg opp lenge og det er en dag hun har sett fram til i et halvt år, og jeg håper den står til forventningene.

Jeg kan ikke noe for det, men har alltid likt hjemmebursdager best, og ønsker å tviholde på den tradisjonen. Jeg håper og tror det blir en flott ettermiddag. Nå skal resten av leiligheten ryddes! Her ligger det nedtråkkede druer og melis strødd lett over alt! Ha en fin dag




post signature

6 kommentarer:

  1. Så nydelig du har laget til! Det står nok uten tvil opp til forventningene! :)
    ---
    Har forresten konkurranse på bloggen der du kan vinne babynest! Behold det selv eller gi det i gave til kommende/nybakte foreldre! :) www.camillall.blogg.no

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Camilla =)
      Jeg skal titte innom

      Slett
  2. Så herlig dekket!!
    Blir nok stor stas:)

    Gratulerer med frøkna ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det ♥
      Stas med bursdag

      Slett
  3. Så flott du har laget det til.
    Er stas med bursdag, lykke til :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk ♥

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag