29.07.2014

IMAGINE

Imagine there's no heaven
It's easy if you try
No hell below us
Above us only sky

Imagine all the people
Living for today...
Imagine there's no countries
It isn't hard to do
Nothing to kill or die for
And no religion too

Imagine all the people
Living life in peace...
You may say I'm a dreamer
But I'm not the only one
I hope someday you'll join us
And the world will be as one
-John Lennon 
____________________________________________________
Jeg er tilbake og hverdagen har startet for fullt her hjemme. Men kun for meg. Resten av familien har enda en uke, så de har reist bort. Kan ikke huske sist jeg hadde huset for meg selv i så mange dager. Det måtte ha vært før Tuva ble født. Godt, men veldig rart.

Følte for å dele teksten til John Lennons sang "Imagine" i dag. Med tanke på krigen i Palestina/Israel og terrortrusselen mot Norge. Det er lov å håpe på fred

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag