03.07.2014

ENDELIG

Jeg kan ikke få forklart hvor utrolig godt det er å slippe å tenke på jobb og plikter! Fra nå har jeg 3 uker sommerferie og det er veldig etterlengtet. Vi får barnehagen på besøk i morgen, og jeg skal jobbe under Åge Aleksandersen konsert i morgen kveld, men deretter blir det bare fest og moro! 
Vi har lagt noen planer, men skal glemme alt av hverdagsmas og rutiner (iden grad det lar seg gjøre) og bare nyte det å ha masse tid sammen. Nå skal vi skape minner!
Bloggen tar naturligvis en liten pause, men skal titte innom med oppdateringer av og til
Ønsker dere en riktig god sommer
post signature

2 kommentarer:

  1. Så deilig! Ha en fin ferie :) Været er no hvertfall lovende :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Herlig og varme, late dager var akkurat det jeg trengte nå =)
      Riktig god ferie til dere også

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag