11.06.2014

Vi tester: North 13,5 joggevogn

//Vognen er sponset av Jollyroom

Hei og riktig god kveld! 
En sliten mams som fant sofaen for noen timer siden etter en lang dag med jobbing og sommerfest i barnehagen. Det har vært mange korte uker i det siste, men av en eller annen rar grunn så har hodet begynt å innstille seg på ferie og ting blir litt ekstra tungt kjenner jeg. Tungt å stå opp om morgenen og ikke full motivasjon på jobb. Vi har enda tre uker til før vi kan glemme vekkeklokken for en stund, så får man bare holde hodet kaldt inntil da og ta hver dag som den kommer og gjøre det beste ut av det. Ferien kommer ikke fortere om jeg depper. 

Uansett, vi var så heldige å bli trekt ut som testpanel på den nye joggevognen North 13.5 i samarbeid med Jollyroom, og vi har fått testet den i noen uker nå og har lyst til å vise dere også.

Det første jeg la merke til da jeg hentet pakken på postkontoret var at den veide nesten ingenting! Fra å ha en stor Simo kombivogn, for så en litt lettere Teutonia og nå motta denne var stor overgang. Den var enkel å montere og triller nesten av seg selv. Live fant fort plassen sin, og første kveld skulle hun kose seg med melk fra nyvogna mens hun så barnetv. 

Noe jeg har savnet på de andre vognene jeg har hatt er at den har håndbrems! Dette er alfaomega når man triller ned bakker for å bevare rygg og skuldre. Live sitter godt i den, man har mulighet til å legge ned ryggen om barnet skal sove, man har et lite rom for oppbevaring i ryggen på barnet og man kan titte på barnet gjennom et lite vindu i kalesjen. 

Jeg har, dessverre, ikke kommet meg så mye ut på joggetur med vogna, men testet litt og merker den triller utrolig lett. Forhjulet sitter fast, noe som er en fordel med tanke på sikkerhet når man løper/jogger og jeg merker det er litt tyngre da man må holde hendene på styret fremfor langs siden når man jogger. 

Jeg synes vognen er fin å se til, den er stødig, fin og jeg gleder meg til å få testet den i litt mer fart i ukene som kommer.  Hva synes dere? Var den ikke fancy?

 
Joggevognen finner du HER på Jollyroom sine sider!
De har nå -46% rabatt på vognen (før: 2495 nå: 1395 for sort vogn. før 2794 nå: 1495,- for rød)
Som alltid får du 365 dagers åpent kjøp og fri frakt over ordre på 1000,- og Jollyrooms prisgaranti
post signature

2 kommentarer:

  1. Jeg har vært å jogget med denne og den er super god <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Så kjekt å høre :) Jeg tenkte å ta en tur i morgen om det er oppholdsvær =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag