14.06.2014

Uteplassen vår

God lørdagskveld!
Vi har fått tilbake litt av sommervarmen vi hadde for noen uker siden og det må man utnytte. Vi startet dagen med en trilletur til Tiller. Jeg måtte blant annet ha tursko og vi trengte sårt en skøteledning til gressklipperen for å få klippet det nederste på plenen, for den så virkelig ikke ut!

Nå er alt overflødig gress borte, vi har fått plantet litt, og siden vi hadde været på vår side så knipset jeg noen bilder av verandasiden på leiligheten også. Herlig med sol og rolig område på ettermiddagene.

Nå er Live lagt og vi skal finne frem reker for å nyte "sumarnatta" max. I morgen blir det blod, svette og tårer for å komme igjennom Topp 7, frykter jeg.
Håper dere har hatt en fin dag! 










 Ser ut til at vi får plommer på treet vårt i år! Det blir spennende. I tillegg har jeg plantet både salat, tomat og sukkererter og venter på en pallekarm så vi får plantet om snart. Det blir spennende prosjekt
post signature

2 kommentarer:

  1. Så koselig liten hage dere har:)
    Håper dere koser dere max med reker!
    God helg!

    SvarSlett
  2. Så koseleg de har de! Eg er så gla i buar =0)

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag