13.06.2014

Summer wishlist

God fredagskveld til deg som titter innom.
Her i heimen er det bom stille... Tuva er til pappaen sin, samboeren jobber og Live har sovnet for lenge siden. Jeg har et kakeprosjekt i kveld, men hittil har jeg surfet nettet og funnet flere ting som er satt på min ønskeliste. Selv om det er sommer, og man tilbringer mer tid utendørs er det koselig å pynte litt inne også.
Er det ikke rart hvor spennende andre ting blir når man mangler motivasjon for å gjøre det man egentlig skal?

Min store svakheter i interiøret er lysestaker! Håper virkelig ikke samboeren ser dette innlegget, for da er jeg rett for at orderen blir kansellert, men jeg synes alltid det er gøy med noe nytt. Selv om det er to sett med lysestaker. Vi satser på at han er for opptatt av VM og ikke merker at det kommer inn noen nye.
Andre som kjenner seg igjen?

Jeg håper uansett dere får ei super helg!
Og dere: ønsk meg lykke til da, for på søndag er det Topp7. 30 km og 7 fjelltopper på en dag -gosh!

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag