23.06.2014

@stinelervik

God mandag.
Hatt en bra start på uka? Det har jeg. Har lillebror på snarvisitt i et par dager før han reiser til USA og det er jeg fornøyd med. Tuva har vært med morfar på Toys R Us for å handle inn bursdagsgave til helgens jentebursdag (feirer begge jentene med familien) før det bryter løs med jentebursdag neste onsdag og barnehagen på besøk neste fredag. Så blir det ferie!

For første gang på mange år har jeg fått lyst å fornye litt her hjemme på sommeren. Som regel slår ikke det inn før til høsten, men det kan ha med at det er så surt og kaldt ute at kroppen tror høsten har kommet allerede. Det er iallefall nye gardiner på vei, og jeg har sett meg ut masse flott interiør også. *drømmedrømme* 

Deler noen av de siste Instamoments med dere. Går i hovedsak på interiør og hjem der inne, men kanskje noen lar seg inspirere.
Du finner meg iallefall under @stinelervik







post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag