15.06.2014

Dåpskake til Pia

Heisann!
Dette innlegget ble skrevet sent i gårkveld, så når dere leser dette nå er jeg på topptur i Trondheimsmarka. 7 fjelltopper og litt over 3 mil skal gjennomføres i dag og jeg er ikke akkurat den mest aktive i gata. Men jeg er sta som et esel, og har jeg bestemt meg så skal jeg jaggu gjennomføre også. Skal prøve å ta litt bilder gjennom dagen slik at dere får se litt av byen jeg bor i.

Det er også en dåp jeg fikk æren av å lage dåpskake til ei lita jente med navn Pia.
Sjokoladekake med oreofyll og sjokoladesmørkrem trekt i marshmellowsfondant. Pynten er også laget i marshmellows.  Jeg håper de får en super dåpsdag og at kaken faller i smak.

Ha en fin søndag da dere - jeg oppdaterer Instagram litt gjennom dagen "stinelervik" 









post signature

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag