22.06.2014

Dåpskake til Mathias

God søndag.
Solen har endelig tittet frem i Trøndelag. Vi har hatt sur vind og regn i en uke nå, så det var godt å kunne slippe ungene ut når været ble litt mildere. Gjorde godt til hodet mitt også kjenner jeg for regnklærne lå igjen i barnehagen og vi hadde innedag til langt utpå ettermiddagen i går og jeg tok meg i det flere ganger at jeg bare går å "bjeffer" til de rundt meg. Derfor passet det ypperlig med en tur på Sirkus Shopping. 

Jentene fikk slått seg løs på lekeland og jeg fikk handlet litt til bursdagene som kommer, og litt barnehageklær til høsten. Dåpskake ble også overlevert i går og jeg håper gjestene liker den.
Her kommer iallefall bilder:









post signature

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er!! :D utrolig flott..

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen, tusen takk for det Jatte =)

      Slett
  2. Jeg har bare ett ord..WOW!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Så koselig å høre <3

      Slett
  3. Fy søren så flink du er Stine!! ツ

    SvarSlett
    Svar
    1. Naah <3 Tusen takk Line =)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag