09.06.2014

Citrustre

Så ubeskrivelig deilig med en ekstra fridag!
Vi har vært heldige med været nesten hele helgen, noe som har ført til at vi har vært mye utendørs og ungene er litt flinkere til å leke med seg selv. Live har fylt 2 år, vi har hatt svigermor på besøk og i dag har vi vært i Ila og matet ender før vi tok en tur på Plantasjen for å handle inn litt sommerblomster.

Jeg har lenge hatt lyst på et citrustre på kjøkkenbenken, og i dag ble det med hjem.
Jeg synes det er så utrolig stilig og håper jeg klarer å holde liv i det!
Noen som har stelletips til citrus tre?

Hva har dere gjort i pinsehelgen?





Edit: Har valgt å sette på kode for å skrive kommentarer, da jeg daglig mottar50-100 spamkommentarer imailen min på bloggen. Håper på forståelse for dette. Det er fullt mulig å skrive kommentarer som før,man må bare taste inn koden før man publiserer for å vise bloggen at det ikke er spam =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag