22.05.2014

Piker, vin og sang

Gjett hva jeg skal i helgen da?
Overskriften sier kanskje det meste, for i helgen skal jeg på jentetur!

Etterlengtet jenteprat, god drikke, skravling og sene kvelder. Vi har tidligere vært hos meg her i Trondheim, Stavanger og København, mens denne gangen er det Hitra vi skal gjøre utrygt.
Jeg kan ikke huske sist jeg hadde en hel helg jeg bare var meg, jente på 26 år så jeg gleder meg som en gal

Har du tenkt over hvor viktig det faktisk er å få noen dager helt for seg selv? 
Det er ikke alltid man trenger store planer, men bare det å ikke tenke på andre enn seg, spise hva man vil, når man vil og hvor man vil. Sove lenge og bare slappe av gjør godt en gang i blant. Det å kjenne på savn gjør godt, og sosialt påfyll fra andre enn mann og barn. Jeg vet at slike utflukter er kjempenødvendig, men er for dårlig til å ta meg tid til det. 

Før den tid skal jeg slå ihjel noen timer på jobb. Deilig med formiddagen fri, selv om den gikk bort til kakebaking, så er det godt å være hjemme alene mens huset er stille

Ha en fin torsdag
 



post signature

2 kommentarer:

  1. Kos deg, fine du:))
    Veldig viktig med alene-helger med gode venninner:)

    ENJOY ♥

    SvarSlett
  2. Så deilig! Og vel fortjent :D Kos deg masse på jentetur :D

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag