07.05.2014

Konfirmasjonskaker

Til helgen som var hadde jeg den store glede å bake to guttekaker til konfirmasjon
Den første var en kake til en gutt som var opptatt av motorsykler og skateboard, så hva passet vell bedre enn en skateboardkake med dødningehode og flammer?
(trykk på bildene for å få de større)


Deretter laget jeg konfirmasjonskake til en ihugga Liverpool fan.
For første gang prøvde jeg meg på fotballdrakt kake og farget fondant selv. Hadde bestilt spiselig logo+ bilde og resten ble formet for hånd. Neste gang tror jeg at kaken blir laget i en fotballdrakt form, men denne gangen ble den skjært ut for hånd


I morgen skal det bakes til mitt søskenbarns konfirmasjon som er i helgen! Det er virkelig blitt en gøy hobby, og enklere for hver gang. Lik også siden min Stines kaker på Facebook for fler bilder, og kanskje litt inspirasjon?

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag