03.05.2014

Kake og kosehelg

God lørdag dere!
Her er vi i full sving med kakebakst til morgendagens konfirmasjoner. Jeg har tatt på meg noen oppdrag i år for å få litt mer erfaring og det er gøy å ta på seg nye utfordringer og prøve seg fram i kakeverden.
En skateboardkake skal leveres snart, så er det å gå igang med montering av en kake som skal bli en Liverpoolskjorte. Spennende. Bilder finner dere på min nye facebookside Stines kaker

Pappaen i huset jobber i helgen, og storesøster er bortreist. Det betyr masse kosetid med lillesøster.
Dessverre har trønderværet tidenes humørsvingninger og det laver ned snø i det ene øyeblikket, så har vi sol og 10 grader etter 10 minutter. Ikke mye å gjøre ute heller da.

Jeg håper dere har en finfin lørdag! 





Bilder fra kakesiden min på Facebook
post signature

2 kommentarer:

  1. Du er så flink!!
    Følger med på facebooksiden din, og jeg er imponert;)
    Synd du ikke bor i Oslo, jeg har jo konfirmant til høsten, og skulle gjerne hatt en Stine-kake:))

    Ha en fortsatt fin helg ♥

    SvarSlett
    Svar
    1. Så hyggelig å høre Line :) Tusen takk for det! Det hadde vært gøy å lage kake for deg ja! Synd avstanden er så lang

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag