17.05.2014

Hurra for 17.mai

Riktig god kveld, og gratulerer så mye med 200 årsdagen!
Vi har hatt en toppers dag med 17.mai tog sammen med barnehagen, kaker, is og brus på skolen i nærheten før vi hadde storfamilien hjemme på kaffe og kaker - perfekt!

Jeg synes 17.mai er en koselig dag, og jeg har så mange gode minner fra jeg var lita og jobber hardt for at jentene skal få samme godfølelse for denne dagen som jeg har. Det er barnas dag og en dag der man kan spise så mange is man vil, treffe kjentfolk og bare være glad

Etter toget og skolen gikk vi hjemme og slappet av litt før kaffegjestene kom.
Solen tittet frem bak skyene og det ble en riktig så fin dag. Live har fått 2årsgave på forskudd - en trampoline som ble montert i dag til stor glede for alle små mellom all kakespising.
Nå er det to fornøyde, og litt overtrøtte jenter som har funnet sengen sin, og det er ikke lenge før jeg må krype i køya heller kjenner jeg.
Vil dele noen glimt fra dagen vår, og håper dere har feiret nasjonaldagen med brask og bram








 post signature

2 kommentarer:

  1. Så mange koselige bilder:) og jentene var jo bare helt nydelige i bunadene sine:)
    klem

    SvarSlett
  2. Åiåiåi for en nydelig pavlova!! :-D

    Tusen Takk for dørskiltet jeg vant, gledes stort til d kommer i posten :-)

    Mvh. Janne.

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag