08.05.2014

Håndballkake

Mye kakeoppdateringer i det siste, men hverdagen har vært preget av sykdom denne uka, så ikke så mye som har skjedd innenfor husets fire vegger annet enn det mellom soving og latskap. 

Konfirmasjonskake til håndballinteressert jente står klar i kjøleskapet sammen med en fotballdrakt kake som mitt søskenbarn skal få på søndag.

For første gang gikk jeg for blader i sølv, fremfor grønn for å få et tøffere inntrykk. I ogmed at kaken allerede går i rosa, grå og hvit så synes jeg ikke den ble for kjedelig heller.
Håndballen er en kake jeg formet med hendene etter steking og skar ut mønster for hånd. Spennende prosjekt!






post signature

6 kommentarer:

  1. Herlighet Stine, du er jo helt råååå!!!
    Må si det er utrolig artig å se hvordan du har utviklet det med kakepynting! :)
    Du er til stor inspirasjon!

    God helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Rebekka =) Så hyggelig å høre.
      Det har blitt litt forbedringer siden jeg startet ja, og det blir artigere og artigere for hver gang =)
      Takk for det, snille du <3

      Slett
  2. Så utrolig flink du er !!! En stor inspirasjon :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det Veronika :) Så koselig å høre

      Slett
  3. Svar
    1. SÅ hyggelig å høre Susann:) Tusen takk

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag