05.04.2014

POMPdeLUX: spring 2014

//innlegget inneholder sponsede produkter
Hadde jeg hatt litt mer å rutte med hver måned hadde jeg uten tvil bare kjøpt barneklær fra POMPdeLUX.
For det første er de nydelige å se på samtidig som de er supermyke i stoffet og hele kolleksjonen kan lett kombineres da mye av fargene går igjen sesong etter sesong.
Jeg ble først kjent med klærne av andre medbloggere da jeg begynte å få interesse for blogging allerede i 2008, men alikevell bestilte jeg ikke mine første klær derifra før i fjor sommer og Tuvas 3årsdag. Nå har jeg nettopp blitt tilsendt en smakebit av vårkolleksjonen for 2014, og jeg har masse på ønskelisten allerede. Så nydelig med både farger og mønster, samtidig som det klassisk søte i hvitt og pudderrosa. Vi endte opp på to bukser og en kjole til Tuva og jeg gleder meg til vi får prøvd det på også.

Dette lover godt for den nye kolleksjonen med POMP de LUX, sant?

Noen av mine favoritter!
Ønsker du å se mer av kolleksjonen så trykk deg inn HER og se hele sortimentet. Kanskje blir du like forelsket som jeg
post signature

2 kommentarer:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag