28.04.2014

På fotografering hos Frk Eilertsen Photography

//Bildene er sponset

For et par uker siden var vi på nytt hos Frk Eilertsen Photography og tok bilder av jentene. Sist vi var der var Live bitteliten, så det var gøy å fange litt mer av søskenkjærligheten denne gangen. 
Vi hadde snakket om hva som skulle skje på forhånd, så når vi kom dit var det to som gladelig poserte fremfor kamera.

Martine ble jeg kjent med gjennom en felles venninne for noe år siden, og jeg har vært så fornøyd med bildene hun har tatt, at vi gladlig kommer tilbake. Så livlige bilder og barna ble fort trygge på omgivelsene da hun har studio hjemme på Kolstad (sør for Trondheim) med bilder av egne barn på veggen. Tuva ble iallefall fascinert av dette og synes nok det var gøy at Martine var mamma til ei som var jevngammel med henne.

Dere skal selvfølgelig få se noen av mine favoritter:












Så har du en happening i år og trenger fotograf, vil jeg på det varmeste anbefale Martine. Hun tar på seg oppdrag som nyfødtfoto, kjæreste-, søsken- eller familieportretter, fachionshoots på ulike lokaler eller bryllup. For prisliste se HER

Flere av Martines bilder finner du på hennes Facebookside
Lik siden, du også


Hårbåndene er sponset av Dukkemor
post signature

1 kommentar:

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag