03.04.2014

Kake til 5årsdag

Hei igjen!
Døgnet har ikke nok timer fortiden, og før jeg vet ordet av det så er det jaggu snart helg igjen. Mamman min er i Spania og går kurs, derfor er det litt mer jobbing i helsekosten, i tillegg til bloggejobben jeg har på Frk Wickstrøm. Mer ansvar - mindre tid. Sånn er det bare. Ser fram til helg i morgen og ingen planer.

I tillegg har jeg tatt på meg bakeoppdrag til en 5 årsdag på lørdag.
Han er visstnok opptatt av Ben10, så hva passer vel bedre enn en grønn kake i akkurat det tema?
Det er en sjokoladekake fylt med sjokoladesmørkrem og dekt med marshmellowsfoundant og spiselig bilde.

Håper 5 åringen blir fornøyd!
Nå gjenstår opprydding, og det er ikke rent lite skal jeg si dere etter jeg har stått noen timer på kjøkkenet med melis og utstikkere. Her må det skrubbes



Første gang jeg lager kake med spiselig bilde, og det frister absolutt til gjentagelse.
Bestilte på Kakeboksen og fikk bildet få dager etter -PERFEKT
post signature

1 kommentar:

  1. My compliments for your blog and pictures included,I invite you in my photoblog "photosphera".

    CLICK PHOTOSPHERA

    Greetings from Italy

    Marlow

    SvarSlett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag