06.04.2014

Forsmak på sommeren

Da var sannelig helgen på hell, og en ny hektisk uke står for tur. Denne helgen føler jeg at batteriene har fått ladet, påfyll med både familie og ikke minst en forsmak på sommeren. I dag var vi en liten tur på sjøen i nydelig vårsol og jeg gleder meg til mer av dette utover sommeren. Ser for meg late dager, strålende sol, blått hav, jordbær og avslapping - det hadde vært godt for både kropp og sjel.

Her står fortsatt helgevasken ugjort. Kommet så langt og skiftet på sengen, men resten er utsatt på ubestemt tid. Denne helgen har familie stått i fokus. Håper dere har hatt ei knall helg
Stor klem fra meg

post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag