12.03.2014

Well, hello there!

Noen ganger stopper bloggingen litt opp. Det er ingen spesiell grunn til det, men i mangel på motivasjon og alt jeg skriver bare blir visket ut igjen så er det lite som blir publisert. Det er også godt innimellom og ta slike pauser. Tenke litt og finne ut nye innlegg som skal inspirere eller glede.

Jeg tenker fortsatt så titter bare innom for å gi et lite livstegn i dag. Skal prøve å få tatt litt mer bilder i hjemmet i morgen, evt andre ting som kan komme på bloggen med tiden.
I ettermiddag tar jeg med meg hun største ned til byen på Fairytale cupcakes og p4s vinterlyd - det tror jeg blir stas. Og til helgen pakker vi hele familien i bilen og setter kursen mot Hitra. Jeg klarer nesten ikke å vente.

Er litt flinkere å oppdatere instagram, så følg meg der om du vil  (stinelervik)


post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag