30.03.2014

Vårklær 2014

Nå har jeg gått langt over min comfortsone. Faktisk så langt som jeg ikke har gått på klesfronten før, og det kjennes skummelt, men samtidig litt spennede. 
Jeg har vell alltid (?) vært dørge kjedelig i klesveien, og trivdes best i komfortable klær i hvitt, sort og grått. Interessen for klær startet vell først da jeg fikk jobb i klesbutikk (og interiør da, selvfølgelig) høsten 2013, og på den tiden har jeg nok blitt mer vågal.

Nå tørr jeg å prøve andre typer snitt på klærne, andre farger, og plagg som bare hang på en henger tidligere våger jeg nå å prøve. Jeg har faktist blitt så vågal at jeg har klikket hjem noen sommerklær med både spreke farger og mønstre. Jeg er spent på om det blir brukt, eller om det bare blir med tanken. Tror disse kommer til å bli superstilige mot solbrun hud og en litt strammere kropp.

Hva tror dere?
Hot or not med farger og mønster?
post signature

6 kommentarer:

  1. Jeg er veldig glad i farger og mønstre, men ender stort sett opp med "trygge" klær jeg også. Men har planer etter dette svangerskapet å få inn magen så mye jeg kan få den inn, for da tørr jeg kanskje å gå utenfor komforsonen jeg og. Likte godt klærne du hadde funnet frem her! Spesielt den blomstrete tube-toppen :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Spennende! Jeg må si jeg er spent på om det blir brukt, eller om det bare blir med tanken. Får jobbe litt med brunfargen også slik at det ser litt bedre ut på sommerbrun hud enn en som er på grensa til blå :P

      Slett
  2. Du blir så fin atte:)
    Gøy med litt farger og mønstre:)

    Jeg har sett meg ut endel fra selveste Frk Wickstrøm jeg, hihi:))
    Deilige duse farger... har laget et innlegg om det faktisk:)
    Blir veldig moteklar på våren, MÅ HA noe nytt!

    Ha en fin fin dag!

    SvarSlett
    Svar
    1. JA! Hehe, du aner ikke hvor mye fint det er i butikken nå, det er livsfarlig å være på jobb da man har lyst på ALT.
      Takk det samme :)

      Slett
  3. Så stilig klær, hvor er det fra? :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk :) Jeg fant dette på HM

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag