20.03.2014

Våren i anmarsj

Trodde våren var i anmarsj jeg, men da jeg våknet på søndag var det som et slag i tryne - snøen var tilbake, og ikke bare litt heller. Vi har sikkert en halvmeter snø her på Kattem og jeg kjenner det er litt deprimerende å ikke vite når vi får bare veier igjen. Små bekymringer i det store og hele, men jeg er et sommermenneske og klarer ikke å se så mye positivt i kulde og snø

Jeg ser fram mot vårlig interiør og i år er virkelig Kähler omaggio serien ligger høyt på ønskelisten. Og et nytt Urbania lyshus, da det jeg kjøpte før jul havnet i tusen knas for en stund tilbake. Jeg er så klar for knirkende tulipaner, snøen som smelter fra taket, sol, fuglekvitter og knopper på trærne

Flere som er glad i våren?

post signature

2 kommentarer:

  1. Fine ønsker:)
    Her er det Kähler i nye vårfarger som står øverst på lista... og den lommeboken der, takk:))

    Snøen kom her og, men ble borte et par dager etterpå, og jeg håper virkelig det er nok nå!

    Ha en fin fin helg:)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åååh, de er så nydelige!
      Jeg er så klar for vår nå, at jeg har ikke ord! Det lover heldigvis godt nå :)

      Ha ei fin uke Line :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag