06.03.2014

Tyvstartet helgen

Hei godtfolk!
Torsdag igjen, og det føles nesten som helgen har startet litt allerede. Jeg har formiddagen fri og vært en tur nedi byen å tittet litt og handlet litt. Deilig å kjenne vårsolen varmer.

Nå sitter jeg i kjøkkenvinduet og koser meg med verdens beste vårruller før jeg skal trille på jobb om noen minutter. Vi har fått inn så utrolig mye fint på jobb nå, så det er virkelig en fryd å være der!
Håper dere alle har en finfin torsdag. I morgen er det helg!

post signature

8 kommentarer:

  1. Nå fikk jeg ikke bare litt lyst på kinamat heller da. He he..

    SvarSlett
  2. Vårruller er så godt :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Jaaa! Måtte ta meg sammen for å ikke kjøpe i dag også :P

      Slett
  3. Svar
    1. Så enig med deg! Så lettvint når man får de helt ferdige også :) God helg til deg

      Slett
  4. Hvor kjøper du verdens beste vårruller?=)

    SvarSlett
    Svar
    1. Den asiatiske kiosken i Heimdalsvegen på Heimdal :) 6,- pr stykk og helt fantastiske :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag