24.03.2014

Mandag 24.03.14

Hei, og god kveld!
Hatt en fin start på uka? Jeg har vært på jobb hos Frk Wickstrøm i dag (ta forresten en titt innom bloggen, der ser du hva jeg jobber med om dagen) og det er så mye fint av interiør og klær fortiden at jeg drømmer om å vinne i lotto.

Det er en kamp hver vakt og ikke kjøpe med seg alt man ønsker, og av og til kjøper jeg nok litt mer enn jeg burde, men finner alltid unnskyldninger for å belønne meg selv.
I helgen tittet også solen inn gjennom (de alt for møkkete) vinduene våre, og det er så gøy å knipse bilder med skikkelig dagslys! Fremover kommer det til å bli bittelitt mer kontraster, og jeg er spent hvordan det blir med tanke på vår grå sofa og grå/sølv kontrastvegg.

Håper dere får en fin kveld.
Her står en ny runde med Troikabiter på kjøling, og en ny episode av TWD venter i kveld - perfekt!





post signature

8 kommentarer:

  1. Du har en så fin og lun stil Stine og du er så heldig som har jobb hos Frk WIckstrøm! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk for det :) Stortrives i jobben. Man blir virkelig glad av å omgi seg av så mye fint :)

      Slett
  2. Kjempefint!
    Kjenner til dette med å ta med litt for mye hjem .. med gode personalrabatter er det nesten faaarlig når nyhetene kommer på løpende bånd ;))

    Nyt kvelden,
    Klem Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Huff ja :P
      Ikke alltid lommeboka er så fornøyd når nye varer trilles inn nei. Men gøy med noe nytt synes jeg

      Slett
  3. VAKKERT hjem !:)) og den lampen din !! FANTASTISK!!

    smil fra Camilla :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk :) Den er jeg veldig fornøyd med selv også :)

      Slett
  4. Nydelig hjem du har!! :)
    Håper du koser deg med Troikabitene og TWD :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk Susann :)
      Ønsker deg en riktig god kveld

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag