23.03.2014

Interiør: Black & White

For noen år siden var det kun sort smijern som gjalt på interiørfronten. Jeg hadde gått fra jenterom til mer ungdomsrom og elsket kontrasten mellom sort og hvitt. Samme stil fortsette da jeg flyttet for meg selv, men så ble jeg lei. 

Alt ble gitt bort, og da vi kjøpte oss leilighet i desember 2011 hadde jeg ikke så mye som en sort ramme igjen. Nå skulle det være sølv, hvitt og så blankt som mulig. Mer romantisk/klassisk stil. Denne ble jeg fort lei av og trengte mer farger for å få det koseligere hjemme. Grå og naturfarger ble tatt inn, og sakte men sikkert har det dukket opp nye sorte detaljer her i heimen. 

I går kveld klikket jeg hjem noen nye puter for å få enda mer kontrast i stua og jeg må vell bare innse at sort/hvit perioden er i gang igjen! Neste gang jeg går lei skal jeg heller pakke det i en eske, for en ting er sikkert: ting kommer igjen. For ikke nevne mønster! Hadde jeg aldri trodd jeg skulle ta inn i stua vår

Flere som har dilla på sort/hvitt og mønster?
post signature

2 kommentarer:

  1. Stilene forander seg mye ja.. merker selv at min er i forandring - fått sansen for sort og hvitt selv, men klarer ikke helt intigrere det med det jeg har nå enda :P

    Ønsker deg en toppers ny uke,
    Klemmer fra Jatte :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det blir spennende å se hvordan brytingen blir her også :P Passer ikke heeeelt inn enda, men med noen andre sorte detaljer på plass så tror jeg det går med tiden :)

      Ha en fin kveld

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag