08.03.2014

Det store fargevalget

Jeg er virkelig i oppussingsmodus for tiden og klarer nesten ikke å vente med å sette igang. Vi tok oss en liten inspirasjonsrunde i kveld før sengetid til jentene og jeg tror jeg har klart å eliminere noen farger som vi skal ha på soverommene. Jentene får samme farger, og vi skal gå for en litt dypere farge på vårt rom.

Det er jaggu ikke enkelt dette med fargevalg og jeg kjenner meg ganske ferdig med de fargene som alle andre har. Da vi pusset opp jenterommet i gammelleiligheten malte vi med "lille prinsesse" fra Jotun. En utrolig fin farge, men jeg er klar for et litt tøffere uttrykk denne gangen og har tittet mye på både rosa og lilla.
Håper vi rekker en tur innom fargehandleren i morgen for å sette sammen den perfekte fargen og jeg håper den blir slik den ser ut i mitt hode.



Som jeg gleder meg!

post signature

2 kommentarer:

  1. Åh, så spennende :) Gleder meg til når jeg skal velge ut farge til Aaron sitt nye rom :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja det er jo et hav å velge i! Jeg er spent på hvilken farge vi ender opp med

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag