27.03.2014

Carrie Bradshaw

Heisann!
Har dere hatt en fin dag? Jeg har jobbet fra morgen til kveld og avsluttet med foreldremøte på avdelinga til Tuva. Alltid så hyggelig å få et innblikk i barnehagehverdagen utenom hente/bringesituasjon. De avslutter som regel alltid med en videosnutt og det er så mange koselige øyeblikk iløpet av en dag. Vennskapsbånd som knyttes og gode klemmer deles ut mellom krangling over spader og hvem som tegner finest. Det er rørende å se. 

Men over til overskriften: Carrie Bradshaw!
Vi har fått inn knallkule t-skjorter på jobb og jeg måtte ha en! Den er så stilig og jeg gleder meg til sommeren, da skal jeg bruke den hver dag! Neida, joda, neida..kanskje
Håper dere har en fin kveld. I morgen er deg helg




post signature

4 kommentarer:

  1. Såå fin. Har en venninne som elsker den dama der. Hvilket merke er det ? :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Merket er Drys :) hvis du ønsker den tilsendt, så send en mail til frkwickstrom.com. den finnes både i hvit og grå :)

      Slett
  2. LÄCKER jag ÄLSKAR carrie och Sex & the city...har nog sett serien tusen gånger haha :) hoppas ni fått det lika varmt som vi i GBG idag..rena sommaren nästan haha

    Ny post ute...miljövänliga möbler från OX design :)

    Ha en härlig helg

    LOVE Maria at inredningsvis - inredning it's, Swedish for decor :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så herlig! God helg Maria :)

      Slett

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen spor etter deg. Det setter jeg enormt stor pris på! Ha en fin dag